Thursday, September 3, 2020

Kembara Ilmu London Fazid Ahmad

 

Alhamdulillah bersyukur saya ke hadrat Allah Subhanahu Wa Taa’la kerana dengan izin-Nya, saya dapat menyiapkan ebook Kembara Ilmu London.

Terima kasih kepada guru penulisan ebook saya Puan Masayu, Puan Hifzaila dan Puan Begum yang sentiasa memberikan nasihat, pandangan, idea dan ilmu bagi merealisasikan impian saya ini.

Kelas yang bermula 10 hari sebelum Bulan Ogos dan terus berjalan sehingga akhir bulan Ogos begitu mencabar. Kelas hanya dalam online grup wasap, arahan dan tunjuk ajar jelas dan tim dokongan sentiasa ada di belakang.

Kelas ini ibarat marathon, perlu ada strategi agar tidak kecundang di tengah jalan. Dan strategi itu ada pada Puan Masayu dan Tim. Kita hanya perlukan kesungguhan, disiplin dan masa untuk selesaikan sehingga akhir.

Tahap yang mencabar bagi saya ialah pada hari 15 di mana saya hilang fokus dalam menulis, oleh itu saya agak lewat untuk menghantar semua bahan-bahan yang wajib ada.

Apa pun terima kasih diucapkan sekali lagi kepada Puan Masayu, Puan Hifzaila dan Puan Begum memberikan semangat untuk sampai tahap akhir.

Bagi mereka yang sedang mencari-cari kelas penulisan saya mengesyorkan kalian menimba ilmu di sini.


Fazid Ahmad.





No comments:

Post a Comment